v. 36 i preggofantens liv

Som jag misstänkte... inte en enda läsare..
Men men det gör ingenting.
Jag deppar inte för det inte.

Var hos Bm i måndags.. Hon var lite orolig för mig tydligen.
Jag har svällt i ansiktet, halsen, händer och fötter och blodtrycket börjar att stiga.. Så nu är det nog havandeskapsförgiftning på g.
Har ju haft ögonflimmer sen mitten av mars nånstans..
Så nu måste jag ringa om jag får huvudvärk, mer flimmer eller ont i magen..
Men vad oroade jag mig mest för??
Jo, att barnvagnen inte skulle hinna komma i tid..
Skulle ha hämtat den i förra veckan.. Men då hade den inte kommit.
Var dit igår med Hulda och då hade den kommit allafall, men de hade inte ringt för att skötväskan inte kommit...
Hur som helst så fick de montera ihop vagnen så jag och P kunde hämta den senare under dagen.
Jag och Huldis åkte och fikade på brödernas, det var toppen :)
Preggofant fika är alltid trevligt.

Jag och P fick stressa iväg och hämta vagnen men vi hann allafall :) Så blev det lite annat smått och gott..
När vagnen skulle in i bilen P lite irriterad och konstaterade att vi måste byta bil..
Har ju en s40 så den e ju lite liten i skuffen.. Men jag har valt liten vagn så det ska passa :P
Fast lite trångt är det, MEN det går, dessutom när vi har sittdelen sen så passar det ännubättre.
Jag älska våran bil och vi valden den dagen innan bröllopet och hämtade den två dagar efter så det är ju vår "bröllopspresent" till varandra..

Idag var jag iväg och letade redan på en skötväska.. Men säljaren på barnens hus var ganska mesig så dä fick jag inte mycket hjälp heller..
Valde tillsist en som jag oppas jag blir nöjd med.
Mamma ska bara fixa en speciell upphängning så jag blir lite extra nöjd :P

Nu står vagnen med väskan på sin plats i klädkammaren. Bäddning tar jag senare.
Nu väntas vaggan och skötbord, men det har ju mina föräldrar gjort så det kommer nästa vecka.
Sen ska vi väl vara "klara".
Fick ju massor med kläder av kusselusse nyss så där tror jag allt finns nu.

Nej nu ska jag ta och släpa min preggofantkropp till frysen för att hämta lite glass :P
*dreggel*

Just det, graviddementa jag..
Har ju nya bilder på magen att lägga upp.
 
  Magen har fullkomligen exploderat, trodde inte själv den blivit så stor :S      
 Magen 6/5-09 v. 35+3 enligt rul och 35+5 enligt 3d-ul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback