Graviditetens 34:e vecka...

Kom på jag har glömt att säga..
Dagen innan vi skulle gifta oss var vi ute och handlade ny bil :P
När försäljaren frågade när vi kunde/ville hämta bilen sa vi med en mun; Inte imorron allafall.
Hon tittade på oss och sa nääähää lite dröjande. Varpå P svarade: Nä, det går inte för vi gifter oss imorron.
Försäljaren: VAAAAA?!? Och här sitter ni i godan ro och köper bil?! Hur kan ni vara så lugna??

Hihi det var lite skoj faktiskt.


Ja, hmm förra helgen var ju typ katastrof. Tog mig långt in på veckan efter innan jag återhämtat krafter.
*suck alltså* Vad folk måste hålla på och sen inte fattar att jag tycker det är jobbigt.
*kräks*

Vad har hänt mer då?
Veckan förflöt på luuugn och skööön! Älskar verkligen de veckorna!
I lördags var vi på paryoga. Var helt enkelt underbart, var förberedelse inför förlossningen.
Så nu vet maken hur han ska göra under förlossningen, känns helt toppen.
Så fick karlarna ju lära sig gravidmassage också.. *mmm*
Nu kommer han lite då och då och bara masserar mig, utan att jag behöver be om det! Helt underbart!!

Annrs är jag så fruktansvärt less på den här graviditeten att jag tror jag blir galen. Men de tär väl "bara" en sådär 46 eller 47 dagar till BF. Går ju neråt allafall, även om det är låååångsamt.

Denna vecka är det mycket planerat och det är ju tur det, för det är inte min favoritvecka precis..
Måndag: Föräldrarutbildning
Tisdag: Bm, kolla om bebis ligger som h*n ska.
Onsdag: Föräldrarutbildning (och nej *kräks* inte min favorittid på dygnet.)
Lördag: Raw comedy club och Magnus Betnér. (Ska försöka skratta mindre än jag gjorde på Jeff Dunham för då hade jag förvärkar och sammandragningar i två dar efteråt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback