påskhelgen

Var på kryssning i helgen.
Hmms, har ju varit med om roligare allafall.
Sen var det dessutom ingen höjdare att vara höggravid..

Antar att jag frambingade några glada miner och goda skratt när jag och magen skulle fösöka baxa oss (jepp ser mig och magen som två numer :P) upp på en barstol (enda lediga sittplatsen). När jag efter många turer försökt få upp rumpan på stolen med först höger och sedan vänster sida insåg jag att det inte gick.
Så jag ställde mig på stolen brevid (barstolar brukar ju ha fotstöd) och sedan halvt hoppade jag halvt ramlade jag över på "min" stol.
Sen kom jag på den briljanta idén att jag var tvungen att få upp mina fötter i högläga då de svällt flera storlekar, så jag försökte få upp först ena benet på stolen mittemot mig och sedan det andra. Men jag lyckades bara komma halvvägs upp. trots att jag försökte dra i jeansen.. tillsist kom min gulliga man fram och lyfte upp benen åt mig och själv fick han stå.



Så kan det gå.
Är så trött och slut efter helgen att jag inte orkar nånting.. gråter typ hela tiden, när jag inte sover. ;)

Nu ska via maxa, är stenhungrig. *maaaaat*


Btw, har inte ätit nån påskmat alls :P *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback