Mvc-besök

När jag kom till mvc sa bm, men kommer du nu, skulle du inte vara här halv två??
Min bm är för söt hon. Hon klämde in mig trots att hon nästan skulle missa sin sons utvecklinggsamtal :s
Känner mig skitdum. För jag var stensäker på att det var 14.30 och propsade på att det var det hon skrivit på lappen, jaja sa hon är väl jag som gjort fel, var väl snurrig eller nåt. Men jag klämmer in dig lite snabbt och hinner vi inte färdigt idag så tar vi resten imorron efter utbildningen.
När jag var påväg hem hittade jag lappen i plånboken.. Där stod det 13.30. Snacka om att jag skämdes. {#lang_emotions_embarassed}

Besöket då... Ja vad ska jag säga.. Lilla skitungen mår hur bra som helst {#lang_emotions_laughing}, trots att inte jag gör det. Växt perfekt, hjärtljuden superbra, mitt bt var toppen. Kollade hb och det hade ökat till 119 *woho* var ju på 101 sist så.. Dessutom har jag alltid legat ganska lågt och hade 125 på inskrivningen så snart är jag där igen
Sen frågade hon hur jag mådde, så jag berättade.. Började nästan grina när jag satt där och förklarade hur less jag var och verkligen inte orkar göra nånting längre. Hennes svar? Jag har bara väntat på det här med tanke på vilken jobbig graviditet du har. Tycker du stått ut jättelänge!
Så jag ska få tid hos kuratorn och så blev det tal om ev. igångsättning om inte samtal hos kuratorn hjälper. Fast inte riktigt än men om nån vecka.
Så nu håller jag på att väga för- och nackdelar med att bli igångsatt tidigare.
Det som känns som bäst är ju att då får jag ett datum, när det verkligen är slut på allt det här. Visst det kommer andra problem och är säkert skitjobbigt det med, men jag slutar allafall att kräkas, vilket tar så otroligt mycket på krafterna och jag har en chans att få fylla på det som jag har brist på i kroppen, vilket också gör att jag blir trött och slut.
Så det blir väl att diskutera det ordentligt med P och se vad han tycker. Men det han sa igår var, det är väl egentligen inget att tveka på?? Han tycker inte om att se mig så här och har väl insett nu hur dåligt jag verkligen mår, för nu orkar jag inte hålla skenet uppe längre.
Nog om mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback