Äntligen måndag!

Äntligen är det måndag igen :)
En lugn och skön vecka framför oss.
Härligt.
Är varmt och soligt ute, eller ja inte just nu men nyss :P

Är sugen på glass :P
Har klivit in i vecka 35. Skönt. Kan verkligen räkna ner nu.
Tyvärr måste vi göra ett besök i dalarna till helgen. Jag som verkligen inte orkar åka någonstans eller umgås heller för den delen.
Men vad gör man inte för maken.
Men vi åker nog hem på fredag kväll, för inte kommer det bli på lördag morgon/förmiddag för min del.
Så jag hoppas att han ställer upp för mig nu, eftersom jag gör det för honom.
I helgen var det folk här så nu är jag helt slutkörd.. Gråter hela tiden, har ont i i varenda del av kroppen och så mår jag superilla. Riktigt toppen.
Glömsk är jag också, kommer aldrig ihåg det jag ska. Men det hör ju tydligen till.
Bara längtar tills jag kan få tillbaka min kropp och hormonerna på vanlig nivå. När jag kan sova en natt utan att vakna en gång i timmen.
Att bebsís sen väcker mig kommer jag ta med glädje, för jag antar det inte kommer vara varje timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback