Jag+chef? = sant

Jaha då sitter man här på jobbet igen då..
Tycker verkligen att jag är här jämt, men det kanske inte är så konstigt när man har sånna här pass.
Började 11 idag och sedan hade jag 26 timmar framför mig.
Jej.
Inte dirket så jag hoppar av förtjusning direkt, men det är heller inte så att jag inte trivs.
Tycker heller inte det är drömmen att inleda sin födelsedag men jag hopaps den slutar bättre allafall. Planen är ju att jag och fästmannen ska ut och äta på nåt mysigt ställe.
Eftersom jag jobbar hela dagen idag och halva dagen imorron så tyckte han att jag skulle få min födelsedagspresent igår istället.
Den var toppen!
Fick ett Wii fit.
Så det spelades i massor igår och en stund hann jag med imorse också.
Har väl tänkt att köra lite yoga och step up varje dag, så får jag se sen om det stämmer, som de säger, att man blir mer tränad.

Bror var upp och hälsade på i helgen. Det var verkligen skojigt! Har inte träffat honom sen i julas så det var verkligen på tiden, och en perfekt present till moi.
Annars så har jag ju önskat mig att det ska vara varmt ute och att alla löven ska ha slagit ut på träden, det brukar vara standardönskningen. Vissa år har det verkligen varit kritiskt men det har alltid (så länge jag kan minnas) hunnit bli grönt på träden. Värmen har ju redan varit här så jag antar att det är något som jag inte kan räkna med imorron men önska kan man ju alltid göra :)

Till helgen åker jag och darlingen upp till dalarna, det är egentligen en hemlis (ska överraska mina svärföräldrar). Först till mina föräldrar och sedan till hans. Ska hinna med en konsultation på frisörsalongen samt hälsa på Tobias, Carin och lilla bebben Anton. Förhoppningsvis kommer jag att hinna med en tatuering hos Pia, men det såg inte ljust ut.. Om så blir fallet kommer bilden att finas här inom kort. Vet precis hur den ska se ut och var den ska sitta. Har två jag vill göra samtidigt för den ena är så pluttig men som sagt får se hur det lider.

Nåt annat som har hänt?
Jo, den som sa att hårt arbete lönar sig var inte dum inte ;)
Har ju faktiskt gått och blivit chef på senare dar. :P
Brandskyddschef.
Inte helt fel. Men det har blivit en massa pappersarbete med det så här i början.
Men som sambon så gulligt sa: Min blivande fru har gått och blivit branchef!
Inte än då älskling, men det hade varit finare ;)
Men jag är nöjd ändå.



1 dag kvar till födelsedag
65 dagar kvar till semester
69 dagar kvar till.. (dalarna)
74 dagar kvar till resan


Nedräkningar är bra.
Nu ska jag återgå till mitt pappersarbete.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback